Blogger Templates

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ahad, 26 Disember 2010

ewm! ble aku ddk2, t'mnung sekejap,
n aku t'fikir! ya aku ni da tade ap2! mkin lme mkin lusuh semngat aku! aku da pnt dgn cubaan ya aku dpt! aku ta larat na tempuhi dugaan ya aku terima!lpas satu-satu cubaan ya aku dpt! sume nye suda hilang ! bnde ya aku syg, bnde ya sllu nan aku sume suda tade!sume tu bkn aku ya buad,tp orng laen!
tp knpe aku!!!
firstly, ksut k'sygan ya mmg aku ta pnh tnggl, di buang! adoy time tu m'nangis 24 hours, then , camere aku plak, fuh, susa aku na dpt an ,b'bln2 aku mrayu dkad mum aku, mnagis2 na kan bnde tuh,ble da dpt, ta smpai 2 bulan, camere aku hilang dkad tgn orng laen,huh, cmere tu la ya sllu tmn an aku,pg mne2 msty bwk dye!
aku ta bleyh lupe an, aku syggg sgt,setiap mlm aku m'nangis, aku ta bleyh terime! ewm, lps cmere! memory aku plak  t'format, adoy abiz sume hilang dlm tu, tade kenagan lgy dlm memory tu,! lps b'berape ary,  fone aku plak ta bleyh on, mmg da out fone tu,
adoy fone tu la aku pakay pling lme! Dgn buad mse skrg ni aku tade duet,bnyk lg cubaan ya aku dpt, aku rse sengsare sgt2,
aku rse da tade mkne sume nye,
aku try  na rlx, tp when ingt blik, adoyyy perit nye ,,,
aku tahu aku bnyk buad dose, tp knpe sume bnde d'tarik,
ewm, tp tape aku redha dgn sume tu,wlupun agak perit bg aku,
mungkin ad hikmh d'sblik sume itu,
salam ,






2 ulasan:

  1. relax lah anies ,
    semua tu ada hikmah doe .
    kau sabar je lah ,
    allah tgh uji kau .

    BalasPadam

Halaman

Pengikut

Dikuasakan oleh Blogger.